fredag 1 april 2011

Sortera och sortera!

Jag har hållt på hela morgonen och dagen med att sortera alla kläder och leksaker. Nu hoppas jag verkligen att jag blir av med så mycket som möjligt.

Jenny och Liam har varit här och hälsat på. Vi käkade lunch, det blev fiskbullar, ris och broccoli. Många tycker inte om fiskbullar men jag tycker det är så gott.

Nu väntar jag på att Nejde ska komma med Nathaniel, då ska jag passa på att låna bilen och åka och handla lite. Vi ska ha en myskväll, jag, Nathaniel och Valencia med taccos och sen fredagsgodis. Ja, inte Valencia då, hon får barnmat och majsbågar istället.

Ha en bra fredagskväll!

Kram!

1 kommentar:

  1. Kul att höra att Vallan kom ihåg vår deal tills i morrn, inte sova idag heller, bara i morrn när mormor ska passa mej(fniss) bara skoja. See you to morrow then. P&K. Mormor/Mamsen

    SvaraRadera