lördag 16 april 2011

Ooops!

Har varit ute större delen av dagen och blivit ännu rödare. Nu måste jag nog införskaffa mig solskydd. Jag brukar alltid vara så noga med det, brukar oftast använda solskyddsfaktor 30. Jag har inte bränt mig så att jag är jätteröd men vill inte göra det heller.

Nathaniel och Valencia som myser på morgonen =)











Imorse tog jag och barnen en promenad till vaksala torg och tittade på loppisen och hälsade på en arbetskamrat som stod och sålde där, och sen gick vi hem igen. Så nu har jag rört på mig ordentligt idag oxå =)

På eftermiddagen fick vi besök av mamma och Tintin och av Sabina. Vi satt ute på gården och fikade och myste. Riktigt sommarväder har det varit idag. Det var premiär för Valencia i sandlådan, en höjdare.
En riktigt färgglad Valencia idag haha!!




Senare kom pappa och Agnes och hälsade på oxå.

En fullspäckad dag som vanligt =)

Kram!

1 kommentar:

  1. Myseftermiddag var det, men shit vad röd jag har blivit i skinnet, ändå så satt jag med ryggen emot solen mestadels. Kanske man kan skaffa en halvsjysst bränna till påsk. Hörs i morrn då som sagt. Puss mamsen

    SvaraRadera