onsdag 20 april 2011

Uppdatering!

Nathaniel har inte velat ha någon mellis eller middag idag. Han var jättekinkig på eftermiddagen och tvärslocknade i mitt knä när jag satt och åt mat. Helt väck var han. Lade honom i sängen och fick i säng Valencia i skaplig tid oxå. Hon har sovit som en stock och gör det fortfarande, hoppas hon får sova ordentligt inatt. Nathaniel har vaknat flera gånger och gråtit och sagt aj aj hela tiden. Ringde till 1177 och de sa att jag skulle pyttsa i honom vatten varje timma och kolla att han andas bra. De sa att det kanske kunde vara öroninflammation eller lunginflammation han kunde ha, då febern har stigit igen. Men efter att han hade fått i sig en halv flaska vatten piggade han på sig. Så vi får hoppas att det var "bara" det som fattades. Man känner sig lite klantig om det var det som fattades. Jag fattar inte, jag brukar alltid ha stenkoll på hur mycket han dricker och så när han är sjuk. Det visar sig under natten hur det utvecklar sig. Nu ska vi ta det lugnt och bara vila så barnen återhämtar sig.
Nu blir det lite fika och sen sängen. Jag hoppas verkligen att vi alla får en bra natt.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Gumman lilla, när man nått botten, och det har väl du? så finns bara en väg kvar,UPP. Mammahjärtat blöder för dej just nu, men å andra sidan this is life. Kanske du upplever mej dryg å feg som inte kommer mera till undsättning, men du vet ju läget, eller hur? Det blir bättre, jag lovar, du är "bara" en helt vanlig morsa utan en dito vid din sida å du är inte ensam om detta problem, även om det känns uppförsbacke å smakar skit i truten allt emellan. Vi korsar tummar å tår för en ny morgondag. Puss älskar dej, du är SÅ DUKTIG. Mamsen

    SvaraRadera