onsdag 20 april 2011

Gaaah!

Det blev inget bloggande igår då Valencia inte var så nöjd. Vaknade hela tiden och var ledsen och kräktes flera gånger upp en massa snor och slem. Så fort jag lade ner henne började hon om. Så höll vi på till kl 01.00, då äntligen fick jag komma isäng. Båda barnen har vaknat och hostat flera gånger, så jag har knappt sovit något. Är ganska trött nu och är trött på den förbannade sjukdomen de har. Nu får det vara nog. Måste nog ringa specialbvc idag och fråga om det är normalt att man kräks så mycket. Valencia har ju precis fått en ny medicin, vet ej om det har något med den att göra. Något positivt iallafall är att Nathaniel verkar vara på bättringsvägen tror jag. Ska inte säga något egentligen, men jag hoppas att jag har rätt.

Nu blir det kaffe, ett par koppar så man orkar. Sen är det bara att ta tag i all tvätt och börja sanera här och var efter all kräk. Dubbelsuck!!!

Snart snart ska jag skriva om hur bra vi mår, hur roligt vi har haft det osv. Jag lovar =)

Ha en bra dag alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar