lördag 2 april 2011

Slappar!

Har precis landat i soffan efter lagt barnen. Är helt slut. Snart, snart ska jag gå och sova. Så skönt det ska bli =)

Har stått på barnloppis idag och det har gått bra. Pappa hjälpte mig där och mamma passade Valencia. Nathaniel var med Sabina. Tusen tack alla! Nejde har hjälpt mig bära kartonger och låna ut sin bil, tack.

Denna vecka har jag varit borta mycket, det märks speciellt på Valencia. Hon är mer mammig än vanligt, men det är lite nyttigt oxå. Men nu känns det skönt att ta det lugnt i veckan som kommer.

Barnen badade tillsammans, så söta de är.




Och så här snygga är de i håret efteråt =)






Ha en bra kväll alla!

Kram!

1 kommentar:

  1. Så trevligt så att vara med Vallan idag, men nu är nock sliten i alla fsll, åldern tar sin rätt. Är ju inte menigen att man ska va småbarnförälder i min ålder, "bara" mormor, man vill ju ha livets efterrätt i form av barnbarn, men inte hela "kakan" på en och samma gång, känner mej lite mätt just nu. Men dom som känner mej, vet att i morrn är jag hungrig igen, konstigt det där, när man PRECIS har fått nog, så vill man ha mera. Älskar er alla små som stora i hela min underbara familj, ingen nämd ingen glömd. Mamsen

    SvaraRadera