fredag 1 april 2011

JAAAA!!!!!

Ja äntligen!!! Nu har Nathaniel och Valencia fått plats på samma förskola här i Nyby. Så skönt. Det underlättar verkligen. Hoppas det blir bra nu och att de kommer att trivas.

Vi har haft en helt underbar dag. Inga konflikter mellan mig och Nathaniel =)
Ätit god tacos och lekt mycket. Nathaniel tyckte det var så kul när jag tog in hans gamla leksaker från förrådet.

Valencia har precis somnat och jag och Nathaniel myser framför tv:n med godis, chips och cola.
Tittar på Äntligen fredag, så himla bra! Sen blir det Talang. Innan jag lägger mig blir det att fixa det sista för imorgon.

Kram!

4 kommentarer:

  1. Vad kul att barnen kom på samma dagis.
    Skönt att det inte blir så långt.
    Kram
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis, nu kan mormor "smygkika" på barnen dagtid å framför allt hämta vid behov utan krångel. Allt blir bättre å bättre, kanske 2011 blir ett riktigt bra år för oss alla. Jobb, pengar m m. Kanske även annat bra , blink blink. Mamsen

    SvaraRadera
  3. vad sköööönt!! =) wennie

    SvaraRadera
  4. Ja det får vi verkligen hoppas mamma, att detta år blir ett riktigt bra år för oss alla.

    SvaraRadera