torsdag 14 april 2011

Härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit, sol och varmt. Har kunnat vara ute i kortärmat, så underbart =)

Det blev ca 23000 steg idag och det firades (haha) med hamburgare. Pappa och Agnes kom förbi och vi åt MAX hamburgare som pappa var så snäll och handlade.

Idag har vi varit ute ett par timmar, försökt att få Nathaniel att cykla utan stödhjul. Det är ganska jobbigt att springa efter och hålla i, men det tar sig och man får ju motion på köpet. Valencia satt nöjd i vagnen och kollade på.
Vi har även fortsatt att påskpynta idag, vi har färgat ägg i olika färger. Jättefint blev det.

Var och shoppade lite för några dagar sen och jag har inte plockat upp det förrän idag. Detta är en del av vad jag köpte då, blev en till tröja till mig och ett silverhalsband med ett hjärta till Valencia och en söt Hello Kitty solhatt till henne oxå och lite annat smått och gott.



















Jag har plockat in Nathaniels kök från förrådet som han har tjatat om så länge och Valencia tycker det är så kul att leka där. Så här ser det ut varje dag =)





Mina söta älsklingar. Älskar de så mycket!!

Summa sumarum så har det varit en underbar dag. Hoppas ni oxå har haft det!

Kram!

1 kommentar:

  1. Jahaja, det har kliat i shoppingnerven ser jag, hm. Söta är kidsen i vilket fall, och deras mormor har sån j-la träningsvärk i rumpan så nått gott har det väl gjort med Zumban, ha ha ha. Du har gått duktigt idag tycker jag, men det vore väl konstigt om du inte fick ihop stegen nu med allt vad det innebär. Kramizar mamsen

    SvaraRadera