söndag 10 april 2011

Zumba!

Har zumbat på kvällen och det var riktigt kul. Tyvärr så blev man avbruten några gånger då Valencia vaknade. Det är väl så typiskt. Men men kul var det och det blir nog flera gånger.

Nathaniel ville inte somna själv så jag lade mig bredvid honom och råkade slumra till. Så himla skönt, men tyvärr blev man så seg så nu orkar man ingenting. Annars får man passa på att plocka när barnen har lagt sig.

Idag blev det en tur till Gränby och lite shopping. Så här söt var Valencia idag när vi skulle gå ut.




Idag lagade jag sista maträtten från Linas matkasse, det blev fisksoppa med saffran och tomat och nybakade baguette. Mums!


Kram!

2 kommentarer:

  1. Zumba är kul, men dock lite jobbigt innan man har kommit in i det. Pluttsnuttgummzan så söt som få, puss på dej grynet från mormor & Morfar. Maten ser väl jättegod ut, hm kanske man får smaka vid tillfälle, mat helt i min smak älskar ju fisk. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Jag kommer förbi imorgon bitti och lämnar grejorna och maten. Har redan gjort en låda till er =)
    Kram!

    SvaraRadera