fredag 15 april 2011

Happy!!

Känner mig så otroligt glad och pigg. Har så mycket energi. Springer runt här hemma och dansar =)
Det är en sån härlig känsla.

Har fått ihop mycket steg idag med då jag har gått fram och tillbaka till förskolan två gånger idag. Sen när vi kom hem var vi ute och lekte några timmar i det härliga vädret innan vi gick in och lagade en god lasagne. Nathaniel har börjat smaka mer och mer på maten nu, känns så bra. Idag åt han med stor aptit min lasagne och smakade på all sallad. Han är så duktig. Vi har bestämt att man måste smaka på allt och tycker man sen inte om det behöver man inte äta, men alltid smaka. Detta åt vi idag.



Och lite fredagsefterätt oxå =)
En kladdkaka som är smaksatt med kaffe och nutella, såååå god!







Nu ska jag titta på Talang. Barnen sover så sött!

Ha en bra fredagskväll!

Kram!

1 kommentar:

  1. Visst spritter kroppen så här års, solen, människor som man ser på riktigt, allt blir så mycket bättre. Har inte haft nån "goffar" dag i dag, kanske i morrn, är liksom inte sugen nu när jag börjat träna ordentligt, fy fan så präktig jag låter, men skenet bedrar bara så att alla vet. Även solen har sina fläckar, fniss. P & K Mamsen

    SvaraRadera