måndag 11 april 2011

Lång dag!

Känns som dagen har varit jättelång. Det känns som om jag var på förskolan igår och hälsade på men det var ju faktiskt imorse det var. Lekte med Nathaniel och vi hade det jättemysigt. Kul att se hur en dag ser ut på förskolan. Lite bilder från idag.














Efter förskolan tog jag en tur till frissan och klippte mig, det var välbehövligt. Så skönt att få sitta ner en stund och bli ompysslad. Jag njöt verkligen.

Efter mellis åkte vi till Nathaniels och Valencias farmor och hälsade på. Fick dolmar till middag och de är ju så goda de som farmor gör. Kul med en liten utflykt och barnen skötte sig så bra. Valencia är dock väldigt mammig just nu eller har varit det hela tiden, men man märker det så tydligt nu. Vill bara vara hos mig hela tiden. De som går bäst är mormor och hennes pappa.
Lite bilder från vår lilla utflykt.









Hoppas ni oxå har haft en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. FIna bilder..är det från N nya förskola? =) tack för receptet / Wennie

    SvaraRadera
  2. Wennie: Nej det är Nathaniels nuvarande förskola. Han börjar på den nya den 1 augusti.
    Hoppas du har haft det bra på resan. Hörs snart.
    Kram!

    SvaraRadera