torsdag 14 april 2011

Ah skönt!

Har varit ute i 2 timmar och promenerat. Lämnade Nathaniel till förskolan och sen hem och hämta pengar och sen till Willys och handlade. Hittills har det blivit ca 11000 steg. Undrar hur mycket det blir innan dagen är slut.

Jag lämnade blod förrut, men har inte gjort det sen jag blev gravid, man får inte lämna blod då. Nu tänker jag göra det igen och jag uppmanar alla som kan lämna blod att göra det. Det känns så bra att göra en god gärning och man får tillbaka det förr eller senare på något sätt. Vet ej om jag ska göra det nu då jag tänker tatuera mig såsmåningom och då får man inte lämna blod på ett halvår har jag för mig. Men förr eller senare ska jag lämna blod iallafall. Ska kolla upp det.

Nu blir det en kopp kaffe och fixa lite innan lunch.

Ha en bra dag i solen!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Bra där med motionen, mamma har oxå varit duktig. Först en prommis med doggen och nu har jag precis avslutat en Zumbapass på 1 timme, duktigt svettig vill jag lova!!!! Nu dusch, sen lunch och därefter plugga om cellens uppbyggnad, skitkul faktiskt. Ha en fortsatt bra dag, och vi hörs väl som vanligt lite senare. Mamsen

    SvaraRadera
  2. låter ju fantastiskt!! sj så går jag nu med..=) underbart med ståbräda..annars va man så lat att ta bilen..igår gick jag med i 2 timmar =) /wennie

    SvaraRadera
  3. Javisst är det skönt att promenera Wennie. Kram!

    Jag tycker du är så duktig mamma som kör zumbapass dagligen. Nu ska vi verkligen få upp flåset och gå ner i vikt och må bra =)
    Lycka till med plugget.
    Hörs snart! Kram!

    SvaraRadera