onsdag 27 april 2011

En helt vanlig dag!

Det har varit ännu en dag med förskola, mat, tvätt. städ och lek.

Gjorde en väldig god mat idag, det blev räkor i saffran och tagliatelle. Enkelt och gott!

Har nu precis tagit ett långt varmt bad och gjort hårinpackning och skrubbat kroppen. Så skönt och så len man blir av skrubben. Använder Mary Kays och den är så bra =)

Handlade ett par joggingskor. Behöver verkligen ett par bra skor nu när jag går så mycket. Så det var jag verkligen värd tyckte jag. Det är så himla bra, man får gå ute med skorna i 30 dagar och är man inte nöjd får man lämna tillbaka dem, men jag hoppas verkligen att de funkar bra. Jag fick göra ett litet joggingtest i butiken så de kunde kolla vilka skor som passade mig. Visar dem en annan dag.

Nu lite fika och sen blir det sängen om ett tag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar