söndag 3 april 2011

Promenad!

Det blev en promenad idag så Valencia skulle få lite frisk luft och få sova i vagnen. Hon sover som bäst ute även fast hon har feber. Nathaniel ville cykla till affären. Jag passade på att handla lite till veckans matlagning och till Nathaniels utflykt imorgon. Han ska på simskola igen med förskolan.
Jag har ju beställt mat  från Linas matkasse, får den imorgon, så man behövde ha lite smågrejor hemma. Ska bli intressant att se om det är något man kommer att fortsätta med eller inte.

Valencia har blivit sämre nu på eftermiddagen, vill inte äta och är kinkig. Hon har nu somnat, lika bra det så hon får vila ordentligt. Sen återstår att se om hon har somnat för natten eller inte.

Har precis ätit pizza som pappa var snäll och handlade åt mig. Var så sugen på det och orkade inte laga något för den delen heller. Jag har ju tänkt som så många gånger förrut att nu är det måndag imorgon och då börjar mitt nya liv. Så nu gör jag det igen, ska försöka bli mera nyttigare och röra på mig mer. Får se hur länge det håller den här gången, men huvudsaken är att man försöker iallafall sen om man lyckas eller inte, det är en annan femma. Men det är klart att det känns ju bättre om man säger något och så kan man hålla det.


Nathaniel idag





Ha en fortsatt bra söndag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar