fredag 29 april 2011

Härliga fredag!

Började dagen med ett besök på IKEA med S och hennes son. Nathaniel och Valencia var med oxå. Nathaniel fick en ledig dag från förskolan idag. Måste säga att jag är så tacksam, båda barnen sover hela nätterna, det är helt underbart. Går inte att beskriva hur otroligt tacksam jag är och jag njuter verkligen av varje sekund extra som jag får sova. Valencia vaknade vid kl 05.00 och fick välling och somnade om igen. Sen vaknade vi alla kl 07.00, och det är riktig lyx att få sova så länge för en gångs skull. Det är jag verkligen inte bortskämd med.

Nathaniel fick vara på Småland på IKEA en timma och han tycker det är så roligt där. Sen åt vi lunch på IKEA och tog sen bussen hem igen. Lekte på gården innan Nejde kom och hämtade Nathaniel och de åkte till hans kusiner. Vi gick till Willys och handlade lite. Har sålt ytterligare barngrejor idag, så skönt att bli av med lite och samtidigt få in lite pengar.

Vi grillade hos S och hennes familj. Så härligt att ha en uteplats, skulle verkligen vilja ha det.

Nu blir det Big Brother och lite fredagsmys.

Ha en bra helg!

Kram!

Jag ser på min statistik att det är ganska många som är inne på min blogg och läser men det är lite dåligt med kommentarer, som jag har sagt förrut så skulle det vara kul med kommentarer och även få veta vilka som läser bloggen =)

2 kommentarer:

  1. Jahopp, då är allt tillbaka i samma spår som vanligt igen då. Ha en bra dag på valborg, förmodligen med S och hennes familj. Mamma

    SvaraRadera
  2. Det är så bökigt att skriva en kommentar.
    Skönt att barnen sover , det var väl på tiden.
    Det är snart dags för lite ögonbrynsplockning o en fika träff så jag får se hur barnen mår. ja hur du mår också förstås.
    kram på er o trevlig valborf
    yvonne

    SvaraRadera