söndag 24 april 2011

Härligt väder idag igen!

Så underbart att vakna till sol varje dag nu. Så ska det vara.

Igår städade jag och plockade hela förmiddagen. Sen kom mamma och Kenneth över med en massa påskmat och efterrätt. Som vanligt åt jag så jag blev proppmätt, men gott var det. Tack tack!!

Sen gick vi ut och var ute hela eftermiddagen. Man glömmer lätt bort tiden när det är så varmt och ljust ute. Vid 18-tiden gick vi in och åt mat. Lade ungarna och kände att jag inte mådde så bra. Tror jag har haft feber igår och i förrgår. Känner mig alldeles matt och fryser och svettas om vartannat. Igår mådde jag så illa och hade ont i bröstet så jag bestämde mig för att lägga mig samtidigt som barnen. Klockan 20.30 var det släckt och tyst här hemma. Men det var välbehövligt och skönt. Kan inte säga att jag mår så mycket bättre idag men har iallafall fått vilat lite. Kan bara tänka mig hur ungarna mådde när de var så sjuka om jag mår så här dåligt och inte är i närheten av hur sjuka de var. Fy!

Efter lunch blir det en tur till lekparken igen. Nathaniel har fått nya kompisar här och han tycker det är så kul. Jag med som har fått en ny vän som är så trevlig.

Hoppas ni har haft en bra lördag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar