torsdag 31 mars 2011

Torsdag!

Har jobbat idag igen. Som vanligt gick det bra och fortfarande lika kul. Mamma har tagit hand om Valencia idag igen. Tusen tack mamma. Det uppskattas verkligen!

Resten av dagen/kvällen har jag rensat förrådet på barnkläder och barngrejor. Fattar inte hur mycket jag har, det är helt otroligt. Har ju ändå gett bort en hel del och även sålt väldigt mycket. Har verkligen fått mig en tankeställare. Jag tänker inte handla så mycket kläder eller leksaker framöver.

Nu är jag väldigt trött och har lite ont i ryggen efter allt bärande på kartonger. Lite fika och varva ner nu, sen väntar sängen. Längtar tills helgen är över så man kanske kan ta igen lite sömn. Behöver verkligen det nu känner jag.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ok, järngänget back in buisness på Lördag(Vallan+Mormor). Nu ska mormor ta en väl behövlig vila i morrn med "bara" städning. Den lilla kräver sin "man" vid rodret nu, när det ska provas att ställa sig, klättra, krypa under, där man inte ska, sitta på hårda golv(klinkers) bara för att man kan osv. Mamma Maria frågade mej(mormor) om jag bar Vallan mycket om det var därför som mina armar gör så ont, men ne´rå inte pga av det, utan att man måste HELA tiden förflytta lillstumpan till bra marker där man inte kan göra sig illa, och hon är snabbare än en vessla, jag lovar, så MÅNGA förflyttningar blir det. Vem behöver gymma, inte jag i alla fall. P & K Mamsen

    SvaraRadera
  2. Ja hon är verkligen en liten vessla hon, och hon ska prova allt om det går. Hon tog tag i sin dockvagn idag och skulle ställa sig upp, men det gick ju inte. Vagnen tippade, och handtaget for i huvudet på henne. Så nu får hon väl ett litet snyggt blåmärke där. Ja hon är verkligen snabb och vill utforska allt hela tiden.
    Ja du är värd en liten paus du mamma/mormor. Som sagt så är jag så tacksam att du ställer upp så mycket.
    Puss!!

    SvaraRadera