lördag 16 april 2011

Oh shit!

Oj oj oj man glömmer visst lätt bort hur stark den första vårsolen är. Har blivit väldigt röd på decolltaget och lite i ansiktet. Nu får man verkligen tänka på att skydda/smörja barnen och sig själv oxå förstås. Nu har jag skyddat barnen med kläder och mössa/keps och Valencia har suttit mycket i vagnen vänd bort från solen men ändå. Mmm vårsolen är väldigt stark.

Första gången på länge och då menar jag väldigt länge som jag vaknade före barnen och var pigg. Jag vaknade kl 04.30 och då sov de fortfarande. Valencia har sovit hela natten, vilket hon har börjat gjort de senaste nätterna. Vilken LYX!!! Hon vaknade kl 05.00 och då gick vi upp. Nathaniel sover fortfarande.
Vilken härlig start på morgonen och jag hoppas att den blir lika bra hela dagen. =)=)=)

Ha en riktig härlig lördag alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar