onsdag 6 april 2011

Törs man?!

Nja, törs kanske inte ropa hej än, men Valencia verkade lite piggare idag på eftermiddagen. Hoppas att det fortsätter så. Idag har hon krupit på riktigt en längre sträcka, annars brukar hon ta sig fram genom att åla/hasa/småkrypa, men idag blev det på riktigt. Jag är så stolt =)

Efter mellanmålet tog vi en promenad i solen, så härligt väder. Skönt för Valencia att komma ut i friska luften och Nathaniel fick cykla. Han tycker det är så kul. Vi tog en sväng förbi mormor och sen till affären. På vägen hem hälsade vi på Nathaniels och Valencias nya förskola. Nathaniel började leka direkt med barnen. Jag tror att det kommer att bli bra det där. Tänkte lämna lite grejor till förskolan som jag har rensat ut från barnens lådor och de tar tacksamt emot det. Så det blir en sväng förbi där imorgon oxå.

Ikväll blev det Sydamerikanskt chiligryta med svarta bönor och färsk koriander, det var riktigt gott och snabblagat och nyttigt, så den kommer jag göra igen.






Kram!

2 kommentarer:

  1. Fingers cross att det håller i sig med Vallan. Maten såg god ut, receptet kanske finns för påseende?. Ha´re bäst så hörs vi i morrn, ska plugga lite då, min bok kommer fick jag msm om, så då börjar det roliga. Måste dessutom fixa en massa praktiska ting som tillhör kommande arbete, kul att få komma igång. P&K. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Klart du får receptet mamsen. Ses snart. Puss!

    SvaraRadera