onsdag 13 april 2011

Trött!

Känner mig jättetrött nu på kvällen. Det blir nog att jag lägger mig samtidigt som Nathaniel, han har somnat ungefär kl 20.30 nu sen det blev sommartid. Innan lade han sig till kl 19.00. Valencia har precis somnat, så nu blir det fika för mig och Nathaniel och sen sängen.

Har gått till förskolan idag, sen fick jag skjuts av pappa och hämta Nathaniel då vi hade en bvc tid, som vi annars inte skulle hinna till. Gick hem från Heidan. Har kommit upp i ca 14000 steg idag, det är ganska bra.

Hade tid för Nathaniel på bvc men det slutade med att vi besökte specialbvc oxå, som ligger precis bredvid. Valencia fick 2 inhalationer med ventolin på specialbvc och ett nytt recept på inhalation med sig hem. En lite starkare variant på den hon har nu. Måste vara jobbigt och frustrerande att inte kunna andas ordentligt och att inte kunna säga det. Hoppas hon blir bättre nu, men hon är en tuff tjej, nästan alltid glad ändå. Båda mina barn är nästan alltid glada även fast de är sjuka, de är så duktiga måste jag säga.
Nathaniel och Valencia idag på bvc/specialbvc



Tittar på halv åtta hos mig nu och de har kött och rotfrukter på menyn, nu blev jag så sugen på rotfrukter, måste göra det i veckan eller i helgen med något gott till.

Ha en bra kväll!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar