tisdag 26 april 2011

Ahh!

Känns så skönt, jag börjar känna mig bättre med förkylningen och sen tror jag att pollentabletterna börjar verka nu oxå.

Igår var jag så trött, eller jag är det fortfarande men känner mig så glad så det gör inget.
Som vanligt var vi ute och lekte igår med grannarna, men först gick vi till Gamlisgrillen och åt mat. Jag var så sugen på kebab så det blev det, Nathaniel tog en pizza. Efter det tog vi en promenad ner till stan och hälsade på min vännina Sabina. Sen förbi Willys och handlade bullar och hem på gården och barnen lekte och vi fikade bullar och kaffe. Det har blivit väldigt mycket kaffe de senaste dagarna, men det är så gott att dricka när man har sällskap och sitter ute i det härliga vädret.

Idag var det förskola igen efter ledigheten. Så härligt att börja dagen med en ganska långpromenad. Tog en liten tupplur med Valencia på dagen, så härligt. Lade mig för att läsa bok och somnade =) Men det behöver man ibland oxå.

Efter vi hämtat Nathaniel tog vi en tur förbi Gränby och handlade lite. Känns så roligt att handla när man har en massa rabatt och presentkort, så idag blev det inte så dyrt fast jag handlade en hel del.
Det blev en skaloverall från POP till Valencia och ett par solbrillor till henne. Tänkte att hon ska ha den när hon börjar förskolan innan vintern kommer, då blir den för kalll. Men den är ju bra för det funkar att ha när det regnar oxå och dessutom kan hon ha den ny på kvällarna när det är lite kyligare. Passade på att handla den nu då det var rabatt på den. Nathaniel fick nya gympadojor, keps och solhatt ( solhatten passar till båda faktiskt ) och så fick han strumpor. Han valde sina skor och kepsar själv. Han har bra smak han! Jag fick minst av alla, det blev några strumpor till mig oxå.
Handlade mat oxå inne på Coop och när jag drog medmera kortet hade jag återbäring som jag kunde betala med. Vilken bra shoppingdag =)

Lite av shoppingen =)






Efter maten åt vi lite halvnyttig efterrätt och det var så gott! Det blev jordgubbar, honungsmelon och grädde!


Nu ska jag snart titta på Desperate. Har precis sålt lite mera grejor här hemma. Det är så befriande att bli av med en massa grejor som man inte använder och dessutom får man lite pengar oxå. Kan ju inte bli bättre!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar