måndag 4 april 2011

Mitt nya liv!

Jaha då börjar mitt nya liv idag igen. Har ätit nyttigt på morgonen och som sagt ska jag försöka röra på mig mer. Fast egentligen skulle jag kunna trycka en hel kladdkaka nu, så är det när man är trött och slut, då vill jag ha en massa sötsaker, men det ska jag inte.
Anledningen till detta är att jag inte kan ha några kläder knappt och det är inte så kul och dessutom så mår man bättre och orkar mer om man äter allt med måtta, som jag knappt vet vad det betyder ;)

Valencia är fortfarande sjuk, hon somnade inte förrän efter midnatt, så det har inte blivit så mycket sömn för någon av oss.

Nu lite kaffe!

Ha en bra dag alla!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med ditt nya liv, varför skulle du inte klara det när du fixat andra saker som varit betydligt svårare? Go girl. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Tack mamma! Ja jag vet att jag klarar det den här gången =)

    SvaraRadera