söndag 24 april 2011

Aloe Vera!

Har smörjt in mig med aloe vera några gånger nu på kvällen. Ser och känner litegrann att jag har bränt mig lite idag. Det var inte bra. Tiden går så fort och man känner inte att man bränner sig. Har inte smörjt in mig, måste köpa nytt solskydd till mig. Nathaniel smörjde jag in imorse och han har tack och lov inte bränt sig. Valencia har haft skyddande kläder och varit mest i skuggan. Det är ju alltid så att man tänker på barnen i första hand och man glömmer ibland bort sig själv.

Har haft en väldigt trevlig dag igen. Efter lunch gick vi ut och var ute hela eftermiddagen/kvällen och lekte. Tog en sväng till Willys och handlade lite. Sen gick vi hem och duschade och gick vidare till våra vänner som vi har lekt med idag. Åt mat ute på terassen och barnen lekte. Så härligt!
Har träffat T idag oxå.

Snart väntar sängen!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar