onsdag 26 januari 2011

Vitaminer, vitaminer!!

Äter just nu vitaminerna Norkrill och Hårkontroll. Norkrill har jag ätit ett tag och jag måste säga att jag känner mig smidigare i lederna. Så den funkar faktiskt bra, den har ju så många andra bra egenskaper oxå. Har precis börjat äta Hårkontroll för hud,hår och naglar. Får se hur bra det funkar, har naglar som skivar sig och håret känns inte riktigt helt ok. Det sägs att alger är bra för bla håret,att det växer fortare så nu provar jag det oxå. Ska det va så ska det va!!!
Bloggar sen om ett par veckor igen och berättar om det blev något bra resultat av Hårkontroll =)

Nathaniel fick oxå lite vitaminer. Vet ej om barn egentligen behöver ha, men Nathaniel e ju inte så duktig på att äta varierad mat. Sitter fortfarande kvar att han inte alltid vågar smaka på all mat, men det börjar bli bättre iallafall. Dessa fick han.

2 kommentarer:

  1. Vitaminer är ju alltid bra att få i sig hur som helst. Nu hoppas vi att allt ska fungera inför helgen, du vet vad. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Har pratat med pappsen och det ordnar sig =)
    Hjälper även till med att flytta på grejorna.
    Sov gott!

    SvaraRadera