söndag 23 januari 2011

Hoppas inte!

Hej hej!!

Jag hoppas verkligen inte att barnen ska bli sjuka igen. Valencia har varit kinkig idag och nu på kvällen har hon vaknat och varit ledsen ett par gånger och är snörvlig. Nathaniel var väldigt varm när han somnade men det kan oxå bero på att han var väldigt trött. Ja det visar sig snart hur det utvecklar sig.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Har pysslat och donat, gjort om i köket lite. Gör mig egen variant av kökssoffa/sittbänk i köket. Ska bara ordna en madrass och lite kuddar. Bild kommer sen när det är klart. Kommer att bli så mysigt!
Mamma och Kenneth har varit här och fikat. Det var meningen att de skulle passa Valencia så jag och Nathaniel kunde ut och åka pulka bara han och jag, men han ångrade sig. Jag och Nathaniel tog ett bad ihop istället. De är så snälla, Kenneth ska lägga nytt golv åt mig i vardagsrummet i helgen. Under tiden kommer jag och Valencia vara hos mamma och mysa. Nathaniel ska till sin pappa i helgen.
Har kommit av mig i träningen lite men ska försöka ta tag i det imorgon igen. Skulle vilja ha en sån här hemma, blir lättare att träna då. Lite svårt att komma ut ibland med två barn och gå på en långpromenad.
http://www.attract.nu/attract-promenadband#


Kram!

1 kommentar:

  1. Ja, snälla kanske vi är men vad gör man inte för sina kids. Tack för det goda fikat idag, var tvungen att själv köpa leverpastej nu i kväll. Vem som handlade, jo Kenneth förstår, han är inte rädd för besvären han inte. Mamsen

    SvaraRadera