tisdag 18 januari 2011

Läskigt!

Inatt vaknade jag tvärt och låg vaken ett tag, efter ett litet tag vaknade Valencia. Upp och bytte blöja och fixade välling. När jag står i köket hör jag en av barnens leksaker sätta igång och spela. Går dit och stänger av den och när jag gör det känner jag en enorm kyla just vid leksaken. fy vad läbbigt! Grejen är att för några veckor sedan bytte jag batterier i de flesta av leksakerna och den här som nu spelade har ej funkat förrän nu. Nu på morgonen provade jag den och den funkar. När Nathaniel ville spela på den nu så funkar den inte. Vad är det här???? Behöver jag säga att jag har sovit fruktansvärt dåligt efter det och haft mardrömmar. Det har ju hänt en hel del som är väldigt svårt att förklara eller inte går att förklara.
Nu dags att göra sig klar och dra iväg till jobbet för lite FBF.

Ha en bra dag! Kram!

1 kommentar:

  1. Att ha besök, kan verka läskigt, frågan är bara vem och varför. Mamsen

    SvaraRadera