tisdag 11 januari 2011

Härliga dag!

Ja idag har det varit en underbar dag. Efter Nathaniel hade åkt till förskolan tog jag och Valencia tåget till min vännina N som jag inte har sett på länge. Vi har haft en supermysig dag. Hon bjöd på lunch och fika och vi pratade och pratade. Känns så skönt att träffa henne igen, även fast vi inte ses så ofta så känns det som det var igår. Måste försöka träffas oftare hon och jag.
Ja idag har det varit premiär för Valencia att ha åkt tåg, det gick jättebra.
Jag och Nathaniel har haft en mysig kväll oxå. Lekt och haft en härlig mysstund. Båda barnen somnade till kl 19. Jag har nu min egentid med lite fika och tittar på tv. Ska snart isäng.
Summa sumarum så har det varit en underbar dag, mer av såna här dagar tack!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Man kan ju skapa sitt eget öde, eller åtminstone hjälpa det på traven i bland. Genom att träffa trevliga människor som tillför nått bra till ens eget liv och välbefinnade. Suss i gott nu och håll en tumme för mamsen imorrn.

    SvaraRadera
  2. Tack mamma! Jag håller tummarna, det kommer gå jättebra =)

    SvaraRadera
  3. underbart gumman!!! då kan ni ta tåget till oss...=) Wennie

    SvaraRadera
  4. Wennie: Ja det kan vi absolut göra =)

    SvaraRadera
  5. Hejsan :)!

    Va kul att du brukar kika in på min blogg, ska kika in här med!
    Ja det är så himla skönt att må bra igen och kunna träna.
    Jag har ett fotoprogram på datorn som heter picasa 3, om du söker på det på google så kan du ladda ner det gratis. Det är där jag gör mina "collage" med inramade bilder, blommor osv.

    Min header eller vad det nu heter där jag har inramat med hjärta på mig och David är gjort på Photoshop, Davids syster har gjort det åt mig så det vet jag faktiskt inte hur man gör. Photoshop är ett lite svårare bildredigerings program. Testa picasa3, det är enkelt :)

    Kram

    SvaraRadera