onsdag 26 januari 2011

Ojoj!!!

Ojoj oj, idag var barnen trötta. Klockan är nu 18 och båda sover, men skönt för mig. Då ska jag passa på att plocka lite,slappa en stund och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt. Idag har jag promenerat en hel del. Först till Gamla Uppsala och leverera produkter och sen vidare till mitt jobb och därefter till stan för att hämta ut madrassen som jag hade beställt och sist till Akademiska där Valencia fick en spruta för tbc. Hon sa inte ett pip när hon fick sprutan, så duktig så! Sköterskan sa ju att har man lite hull brukar det inte kännas så mycket och lite hull har ju min lilla Valencia =)=)
Bestämde mig igår kväll för att sluta amma. Så idag har jag "goffat" lite. Har bla ätit ostmacka och en kexchoklad, det var ju gott men inte som jag hade förväntat mig. Har tappat sugen lite känns det som, men det kanske kommer tillbaks =)


När jag ändå var på mitt jobb tog jag en sväng förbi Återbruket, var så länge sen jag var där. Hittade en ryggsäck (ny) till Nathaniel, lite häftigare än den han har nu som är Bamse. Han börjar ju bli stor då ska man ha något mer coolt ;)Hittade även några böcker till barnen som knappt var använda och ett jättefint Disney pussel (nytt. Allt för 50 riksdaler =)

Ha en bra kväll alla!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ok, då var smakupplevelserna igång då, hoppas att kommer att kännas som vanligt snart med allting för dej. Mamsen

    SvaraRadera