söndag 9 januari 2011

Suck!

Jag har rett ut det med den personen det gällde, men vet ej hur jag ska göra. Känns inte riktigt rätt och det känns som hon går bakom ryggen på mig. Får se hur det slutar. Jag har bestämt mig att bara omge mig med såna personer som ger en energi och inte tar min energi.

Efter T hade åkt, gick jag och barnen ut och Nathaniel åkte skridskor för första gången. Det gick sådär. Se bildbevis =)


Var upp till min faster en sväng och tog en fika, sen hem och lagade mat och allt det vanliga som hör till. Gjorde lax i ugn med salt, citronpeppar och curry, blev supergod. Till det råris och lite youghurt. Riktigt gott blev det!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Det är rätt med såna vänner behövs inga fiender. Svårt med "griller" första gången, balans och stadiga fötter krävs, men övning ger färdighet som bekant. Jag tror att den lilla envisa killen snart är fullfjädrad hockeyplayer, eller hur! Sov gott så hörs vi i morrn. Mormor & mamsen

    SvaraRadera
  2. Så sant mamma när det gäller vänner och fiender.
    Ja några gånger till på "grillorna" så är det full fart säkert.
    Kram kram!!

    SvaraRadera