måndag 24 januari 2011

Aj!

Har fått nackspärr och det gör djävulskt ont. Har tagit tabletter och tagit ett hett hett bad för att lindra smärtan. Har masserat och stretchat. Känns tyvärr inte så mycket bättre men kanske det släpper lite senare under dagen när man har varit igång ett tag. Annars så vaknade Valencia kl 04.00 och Nathaniel kl 05.00. Valencia har sovit dåligt, vaknat hela tiden och varit ledsen. Hon har blivit lite förkyld, men Nathaniel verkar ha klarat sig än så länge.
Har iallafall börjat dagen med en härlig smoothie. Ska försöka bli lite nyttigare och röra på mig mer. Wish me luck!!!




Har en del saker inplanerade idag, tänkte ställa in det med tanke på nackspärren men tror att det är bättre att jag rör på mig. Får försöka varva vila och att röra på mig. Så det blir som jag hade planerat iallafall =)
Nu är det dags att sätta fart. Ha en bra dag!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar