onsdag 19 januari 2011

Städ/slappardag!

Denna dag har varit ganska lugn och skön. På förmiddagen städade och fixade jag en hel del. Tog en liten powernap efter lunch, gud så skönt det var. Det var länge sen jag vilade. Ska försöka göra det lite oftare, eller bara lägga mig ner och läsa en bok. Ja, det ska jag faktiskt unna mig att koppla av lite oftare. Är rätt dålig på det.
Min vännina S kom hit och vi käkade mat och softade. Ungarna somnade i tid. Nathaniel var så trött att ögonen gick i kors, haha! Så söt!
Har blivit lite inspirerad av S, vi satt och pratade om att göra mer mat från grunden, baka eget bröd, göra egen sylt osv. Ska nog försöka göra det så mycket som jag kan.
Vet ej riktigt vad det är, men jag känner mig så himla glad just nu.
Är så tacksam för mina älskade barn och det liv jag har. Visst, det kan alltid vara bättre men det hade kunnat vara sämre oxå.
Lägger mig med ett leende på läpparna. Känner på mig att saker och ting kommer att ordna sig och det kommer att bli sååå bra.

Kram!

1 kommentar:

  1. Ok, fyllde väl ingen funktion idag då, tråkigt. Mamsen

    SvaraRadera