fredag 7 januari 2011

Vilken dag

Inatt har det inte blivit mycket sömn, nästan ingenting. Nathaniel har förmågan att vända och vrida på sig och det slutar alltid att han kör in fötterna i ryggen på mig, vilket gör ont och jag lägger tillbaka honom på "rätt plats" men efter en liten stund så är han där igen med fötterna. Valencia har kinkat hela natten, har fått ge henne koksalt i näsan, tror att hon börjar bli förkyld igen, hon som precis har blivit frisk. Så typiskt! Så jag har inte varit på något vidare humör idag, dagen började inte så bra, men det har lösts sig.
Tog bussen till IKEA och kollade kök. Det tog ganska lång tid, sen fick jag vänta på bussen i 1 timma. Tur att det inte var svinkallt ute. Bussen hade tydligen kört i diket, därav förseningen. Man får väl vara glad att man inte var på den bussen då. Fy så läskigt att åka i diket när man har barnen med sig. Kom på att jag inte hade frukost hemma till Nathaniel, så jag hoppade av vid Willys och handlade och gick sen hem. Min vännina S kom över. Har nu plockat, tvättat, lagat mat. V sover och jag slappar. Är ganska trött nu. Väntar på att Nathaniel ska komma hem.

Ha en mysig fredagskväll!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Ok, för vilken gång i ordningen så provar vi kommentarer. Jag ringer i morrn och sen kommer vi över på eftermiddagen om det passar. P&K mamsen

    SvaraRadera