måndag 10 januari 2011

Produktiv dag!

Jodå det blev en produktiv dag, har hunnit med att göra massor, som fixa en del papper och sånt, städa lite, laga mat, handla, ringt en del samtal, snickaren har varit här och kollat köket, tränat och en massa andra saker.

Båda barnen är fortfarande förkylda och Valencia har vaknat varje 5:e minut om inte oftare och varit kinkig. Provade att ge henne Ventolin (tack mamma för tipset) och det funkade. Nu har hon sovit ialla fall i 30 minuter utan att ha vaknat. Bra med mammor, man ska lyssna på dem =)
Det har jag lärt mig nu, önskade ibland att jag hade lyssnat på henne tidigare vad gäller andra saker, men men.....

Skönt, det känns som en sten har lyfts från mitt bröst. Hade det lite på känn och ville inte riktigt fortsätta vänskapen. Men nu är den över, hon så kallade min vän verkar inte riktigt må bra och låter det tyvärr gå ut över sina vänner och tyvärr oxå över sin familj. Stackars dem!
Men det är hon som har valt detta och det är hennes förlust. Nog om det!

Avslutar med något positivt, ett kort på mina små hjärtan!!!



Kram!

3 kommentarer:

  1. åhh vad skönt! puss till dina fina barn <3 WENNIE

    SvaraRadera
  2. Det som inte knäcker ens rygg, det stärken den. Du kommer att komma ut med fötterna först, när allt detta är klart. Javisst är mammor bra, visste du inte det, du är ju själv en av de. Så tänk på det, att mammor är bra, när du ibland tvivlar på dina egna insatser runt just dina små juveler. Suss i kudden nu så hörs vi imorrn. P&K mamsen

    SvaraRadera