torsdag 20 januari 2011

Mysig dag!

Efter morgonbestyren var klara och Nathaniel hade åkt till förskolan gick jag och Jenny med barn på en långpromenad på 1,5 timma. Så skönt att komma ut i friska luften och röra på sig. Hem till Jenny och fick en jättegod fisksoppa och därefter hembakade blåbärsmuffins som jag åt ganska många av =)
Vidare hem och fixade lite saker, lagade min goda korvstroganoff,tog ett bad med Nathaniel. Y har varit här idag. När vi sitter i soffan och pratar så hör vi en kraftig smäll från köket eller Nathaniels rum, vi kunde inte avgöra vart det kom ifrån. Vi gick och tittade men såg inget som hade ramlat eller nåt. Så skönt att andra upplever de saker jag gör oxå, känns nästan som man inte tror sig själv när det händer saker och ting titt som tätt.
Valencia har kinkat lite idag, tror att det är tänderna igen, men kanske oxå lite förkylning på g kanske?!
Har efter tips från mor min gett henne Ventolin, hoppas att hon sover bättre inatt nu. Det funkade bra sist, så jag tror att det blir bra nu oxå.
Är så grymt sugen på mycket nu, vill ha pizza med en massa ost, varm choklad och ostmackor, varma mackor, CHOKLAD, CHOKLAD och lite till CHOKLAD och en massa annat som jag inte får äta än. Fatta att jag har varit utan det här i flera månader!!! Men så är det, det dröjer väl inte länge innan jag får äta sånt snart.

Kram!

1 kommentar: