måndag 31 januari 2011

Haha söt!!

Valencia e så söt när hon sover i vagnen. Hon lägger alltid upp benet på detta vis och det spelar ingen roll om jag tar ner benet så åker det upp lika fort igen. Gullunge!!


Och så här söt blev hon i silkesmössan. Det är en DermaSilk mössa som ska hjälpa till att läka ut eksemen hon har i ansiktet. Har ju provat det mesta nu och fattar inte varför hon ena dan är bra och nästa dag så har eksemen blossat upp. Använder kortison och mjukgörande, gör allt för att det ska läka. Funderar på om det är något mer hon är allergisk mot, kanske blir att ta fler prover nästa gång vi går till läkaren. Eller så är det bara att eksemen inte har fått chans att läka ordentligt nån gång. Hoppas hoppas att det hjälper nu. Tycker att mössan verkar lite liten men det skulle vara hennes storlek. Får prova imorgon igen, annars får jag beställa en större storlek, men det får ju inte bli för stort heller då glider den ju bara.




Så goa äppelkinder hon fick =)

Kram!

4 kommentarer:

  1. Så söt så söt hon är! :) Helt bedårande!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att mössan kommer att hjälpa, men lite alienvarning, fast på ett rart sätt. Hon är ju för go trots allt. saknar nån rar bild på lillprinsen, kanske i morrn, eller?. God natt och suss gott. Mamsen

    SvaraRadera
  3. Tack Cecilia, ja visst e hon min lilla prinsessa!

    SvaraRadera
  4. Lustigt mamma, jag satt och tänkte precis samma sak. Nu är det dags för ett kort på min prins oxå. Det kommer imorgon =)
    Sov gott! Kram!!

    SvaraRadera