måndag 17 januari 2011

YEAAAAY!!!

Sådärja,nu är friden slut. Valencia håller på att lära sig att krypa. Blir så stolt. Valencia ligger på golvet i babygymmet, plötsligt hör jag hur hon stånkar och låter frusterad, inte konstigt, hon stog ju på alla fyra och gungade i ett par sekunder och sen föll hon ner igen och gjorde sin säl/flygplan, haha. Ni som känner henne vet vad jag menar. Så söt hon är min lilla prinsessa och min lilla prins oxå. Han tyckte att Valencia fick lite väl mycket uppmärksamhet vilket syns på ett av korten, men han fick leka bebis och jag knäppte en massa kort på honom oxå och då blev det lugnt =)
Åh mina små gryn, vad jag älskar dem!!!
 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så där, då var det slut med friden ett tag framöver då.Hon måste vara jättestark som får upp den "lilla" rumpan från golvet helt på egen hand. Pussar från mormor till de båda snyggingarna.

    SvaraRadera