tisdag 1 mars 2011

Lite lättare =)

Det är konstigt, men jag känner mig redan lättare. Vet inte om det beror på att jag har gått ner nåt kilo eller om det är för att jag inte har ätit så mycket och inte stoppat i mig en massa socker som jag brukar göra. Lite av båda kanske. Känns iallafall skönt.
Har tagit en promenad idag oxå och snart ska jag träna lite.

Nu är det full fart på Valencia, hon kryper inte riktigt utan mera som hon ålar/hasar sig fram och fort går det. Hon ser så rolig ut mitt lilla hjärta. Får se imorgon hur hon mår, hon har fått utslag över hela bålen och ryggen och lite på armen. Vet ej om det har att göra med hennes allergier eller om det är kanske vattkoppor. Får se imorgon hur det ser ut.

Har haft pappa och Agnes på besök idag, vi har ätit middag tillsammans och lekt. Märks att Valencia blir större, hon vill oxå vara med och leka hela tiden nu. Mina underbara barn!!

Semper konsumentkontakt hörde av sig idag och bekräftade att det var plastbitar i den burken jag gav Valencia. De bad om ursäkt flera gånger och sa att jag inte behöver vara orolig att köpa deras mat för den är säker. Detta var en olyckshändelse sa dem, men man kan inte låta bli att vara orolig. Sen det hände så har jag faktiskt inte handlat deras mat utan de andra märkena. Skulle iallafall få någon form av kompensation, får se vad det blir.

Nu ska jag träna lite. Ha det gott alla!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ha en bra kväll. så hörs vi i morrn angående lunchen. Krama kidsen från mormor. Mamsen

    SvaraRadera