måndag 28 mars 2011

Ojojoj!

Jag loggar in för att skriva ett inlägg och ser att det har varit väldigt många idag som har varit in på min blogg, rekord. Så kul att folk vill läsa min blogg och det skulle vara ännu roligare för mera kommentarer. Jag blir väldigt glad när man kommenterar, antingen om det är dåligt eller bra.

Hursomhelst så har jag jobbat idag för första gången på ett år och det var riktigt kul. Kändes så härligt att vara tillbaka och träffa alla. Trivs så bra med alla och tycker om mina arbetsuppgifter. Det är så här man ska känna när man går till jobbet. Det är så viktigt att man trivs.

Hämtade Nathaniel från förskolan och vi åkte hem och åt mellis och lekte. Städade upp hemma oxå. Fick sen ett sms från glassbilen. Det är så bra att man får ett sms ca 10 minuter innan de kommer hit. Så vi klädde på oss och gick ut och då kom glassbilen precis. Perfekt! Köpte ett paket med lite olika glassar i, bla sandwich som är Nathaniels favorit =)

Vet ej om det har att göra med tidsskillnaden, men båda barnen ville inte gå och sova på sin vanliga tid, men till slut somnade de. Man behöver verkligen lite egentid på kvällen, fixa lite och varva ner. Bara vara en stund!

Nu ska jag betala räkningar, yeay vad kul, not!

Kram!

1 kommentar:

  1. Heja heja, det finns ett liv efter bebistiden, trot eller ej. Du kommer att komma ut på andra sidan med fötterna först, jag lovar, svårt att tro det ibland när det är motigt, men så är det. Suss gott. mamsen

    SvaraRadera