fredag 25 mars 2011

Pust!

Började dagen med att gå till Bauhaus där jag köpte grejor till spotarna i köket, sen vidare till Rusta för lite shopping. Efter det blev det Barnens hus där det inhandlades en hjälm till Valencia då hon kryper och har börjat ställa sig upp. Det hon inte har fattat än att hon måste hålla i sig när hon har ställt sig upp, nej då släpper hon bara och då blir det pladask ju. Så nu måste hon ha hjälm, lika bra. Men satan vad dyr den var, fy.



Efter det gick vi till IKEA för lite lunch och mera shopping. Vi har haft det så roligt, haha eller snarare jag då. Valencia har faktiskt sovit större delen av tiden, tagit igen lite förlorad sömn.
På IKEA blev det bla halkskydd till Valencia att ha i badkaret och lite fina korgar, muffinsformar ( tänkte att jag skulle baka nyttiga matmuffins ) och lite annat smått och gott.
















När jag ändå var i Boländerna passade jag på att besöka City Gross för första gången och det var riktigt kul att gå där och kolla. Nathaniel har börjat intressera sig för alfabetet så jag köpte denna.



Sen vidare till Plantagen och där köpte jag fröer, jord, planteringskrukor, lite påskris mm.
Tänkte att jag och Nathaniel ska ha en liten trädgård på balkongen med tomat och sallad till att börja med. Får se om det lyckas bara, har aldrig gjort det förrut.








Ja här var några av de sakerna jag har shoppat idag. Det blev ett väldigt långt inlägg idag =)

Kenneth var så snäll att han kom och hämtade mig och Valencia och all packning. Har iallafall kommit upp i ca 16000 steg hittils idag och än är inte dagen slut. Men det passar bra då jag ska äta en massa gott ikväll ;)

Ska plocka lite nu innan Jenny kommer.

Ha en bra kväll!

Kram!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar