torsdag 24 mars 2011

Tvätta tvätta!!

Ja jag tvättar för fulla muggar. Då Valencia är så förkyld så kräks hon ett antal gånger per dag och det är inte lite. Så det blir en hel del tvätt, suck! Dessutom har det varit lite olyckor oxå, så det blir ännu mera tvätt. Som vanligt när hon är så förkyld så vaknar hon och gråter som hon gjorde nu, jag går dit och precis då kräks hon ner hela sängen. Tar upp henne och tröstar henne, försöker sätta ner henne för att bädda rent men såklart vill hon inte och det förstår jag. Försöker bädda rent, kasta in tvätt, trösta Valencia och samtidigt pockar Nathaniel på min uppmärksamhet då det var precis läggdags för honom.  Just nu önskar jag att jag hade en karl som kunde hjälpa till/avlasta lite. Känner mig så uppgiven ibland, men det är bara för att jag är så trött tror jag. Men men det är ingen ide att klaga, man får vara tacksam ändå, det hade kunnat vara värre.
Så nu sitter jag uppe och väntar på tvättmaskinen då jag har enormt mycket tvätt, hade tänkt att lägga mig tidigt. Hahaha det ska inte vara lätt inte!!

Har umgåtts med mamma idag. Följde mamma hem och gick sen till Willys och handlade. Annars har det inte blivit så mycket idag. Har satt om sänggaveln, blev jättefint. Lägger upp bild imorgon på den.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Slit å släp är det när barnen är små, framförallt när man är solo. Men tröst på vägen är, att dom små änglarna aldrig kommer att glömma att mamma ALLTID fanns när det behövdes(eller ej). Det kommer en dag då du får allt tillbaka, å det värmer(en som vet). Puss mina gryn. Mamma/Mormor

    SvaraRadera