torsdag 17 mars 2011

Galet godissugen!!!

Jag e så sjukt godissugen, så nu blev det chips, chokladbollar och glass. Helt vansinnigt, men nu måste jag. Har ju faktiskt varit duktig och inte ätit på veckorna och rört på mig mycket och tränat lite. Så nu är jag värd detta =)

Dagen började med att mamma och söta Liam kom och hälsade på imorse. Nathaniel tyckte det var så kul att träffa Liam igen, det var ju ett tag sen sist nu.



Han e så söt så man vill äta upp han!!

Gick upp till Gränby och shoppade lite. Köpte bla en fodrad regnoverall till Nathaniel. Det börjar bli för varmt och ha vinteroverallen och för kallt att bara ha regnoverall, så denna blir perfekt.

Som vanligt ska det göras grimaser så fort kameran åker fram!
Nej nu måste jag fortsätta äta en massa gott =)

Kram!

By the way........ Ett stort grattis till Kenneth som fyller år idag. Hipp hipp hurra!!!

1 kommentar:

  1. Två små prinsar på samma sida, det var länge sedan. Mormor/farmor älskar er små skitungar otroligt mycket, puss på er. Naturligtvis Vallan så är du lika älskad oxå ( å lilla Lova). Härligt med en stor familj, så man riktigt får frottéra sig, visst är det lite gnäll i kulisserna allt emellan, men bara på det hjärtliga planet. Puss alla mina små & stora grodor. Ewa

    SvaraRadera