måndag 14 mars 2011

Valencia 9 månader idag!!

Valencia har nu blivit 9 månader idag. Tiden går så fort. Grattis Valencia!!!

Idag har jag och mamma lunchat tillsammans hos mig. Vi har skrattat så mycket åt Valencia, hon e så rolig med sina "uttryck", grimaser och när hon skrattar =)
Hon ville inte sova efter lunchen, kom liksom inte till ro. Upptäckte att hon hade utslag över hela kroppen. Visste inte om det berodde på hennes allergi eller om det var början till vattkoppor, men trodde inte det då vattkoppor oftast börjar med feber ju.
Bestämde mig för att gå till specialbvc, där vi går för hennes allergi, och kolla upp iallafall. Väl när vi kommer dit så har utslagen bleknat men de fanns kvar. De trodde att det var urtikaria, säkert från maten och att det var så mycket kan bero på kombination av de olika maträtterna hon har fått och så kan det vara så att hon även har någon förkylning på gång oxå. Så svårt att veta hur man ska göra. Usch tycker det är så jobbigt med det här, men det är bara att gilla läget och göra det bästa av det.

Var så sugen på pannkakor idag, så det lagade jag och Nathaniel. Så roligt att han är intresserad av att hjälpa till i köket. Jag blir så glad av det.

Min lilla tös, alltid glad!!



Kram!

1 kommentar:

  1. Hon är en riktig gymnast, vallan. Brorsan hennes var ju på ett ungefär likadan i den åldern, så grattis Mia du vet hur närmaste åren kommer att se ut. Grattis vallan, å bra Natte att du vågar bejaka din kvinnliga sida, coolt att ha nagellack på förskolan. Mamsen

    SvaraRadera