onsdag 2 mars 2011

Stegräknare på!

Ja imorse åkte stegräknaren på när jag skulle ut och ta en promenad. Gick ner på stan för att lämna in mina skivor men de öppnade inte förrän kl 12 så det blev till att vända hem med outrättat ärende. Men fick iallafall en bra promenad, det blev ca 12000 steg bara för promenaden. Så just nu har jag kommit upp i ca 16000 steg, bra jobbat. Blir mycket roligare att gå när man har stegräknaren.

Det var iallafall falskt alarm gällande Valencia än så länge, hon har ju kommit i kontakt med vattkoppor så det kan ju hända att hon får det snart. Men man vet aldrig. Nathaniel blev utsatt för det 3 gånger utan att bli smittad. Så det är så olika.

Har haft bästa mamma på lunch idag. Vi åt grönsakssoppa som jag hade gjort och den smakade så bra efter den långa promenaden. Tack för sällskapet idag mamsen =)

Annars har jag fixat lite och ringt lite samtal. Nu blir det till att leka med barnen en stund innan maten.

Kram!

1 kommentar:

  1. Tack tack för en god lunch och mellis sen tillsammans med dej och barnen. Vi har ätit en god och het kycklinggryta, så nu fryser vi båda två, bra där då går man ned i vikt av att förbränningen kommer igång pga kryddorna. Hörs i morrn efter det att jag jobbat klart. Mamsen

    SvaraRadera