lördag 12 mars 2011

Magsjuka :(

Jodå jag hann göra en del igår fram till lunch. Då gick musten ur mig och jag passade på att vila medans Valencia sov. När jag vaknade kände jag att jag mådde så dåligt. Eftersom Valencia var magsjuk i ett par dar innan visste jag vad jag hade att vänta mig. Mycket riktigt, efter en stund var det min tur. Stog ut i tre timmar, springa skyttetrafik till toan och samtidigt ta hand om Valencia. Sen blev jag så matt så jag orkade inte längre. Valencias pappa fick komma och hjälpa till ett par timmar, tills hon hade somnat. Trodde att det hade stannat av, men det satte igång igen sent på kvällen.
Men idag har jag fått i mig lite vätskeersättning, så vi håller tummarna nu att det är över. Fy så matt jag är, känns som jag ska tuppa när jag står upp och har så ont i kroppen. Och inte blir det bättre att jag tränade dagen innan och gjorde en massa situps, så nu har jag dubbelt upp så ont i magen.

Så idag och resten av helgen blir det till att stanna hemma och kurera sig. Så tråkigt :(

Hoppas ni får en underbar dag, solen skiner =)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Snabb bantingskur, eller hur? Jag tappade 4.5 kilo när jag hade samma sak, och vi får se hur mycket det blir för. Det är väl enda som är bra med magsjukan( fniss). Mamsen PS krya på dej DS

    SvaraRadera
  2. Hihi ja hittils har det blivit nästan 2 kilo på knappt en dag, men man lägger väl på sig allt igen kan jag tro.
    Kram!

    SvaraRadera