torsdag 3 mars 2011

Härliga torsdag!

Nu ska jag snart sova men ska berätta hur dagen har varit först.
Idag har Kenneth varit här och satt upp spottarna, (stavar man så?), blev jättebra. Tack så mycket Kenneth =)
Så skönt att få in resten av porslinet i skåpen. Jag är så nöjd med mitt nya kök. Bilder kommer nångång ;)

Har tagit en långpromenad idag igen och det var så skönt väder idag. Luktade faktiskt lite vår i luften, längtar verkligen till våren nu. Passade på att handla lite till middagen jag gjorde ikväll. Så gott det blev. Gjorde en kycklinggryta, en Tikka masala gryta.
Jag hade i lök, vitlök, kyckling, ingefära, tikka masala pasta, krossade tomater, matlagningsgrädde och youghurt och sötmandel oxå. Efter det kokat färdigt mixade jag allt utom kycklingen, mm så gott det var. Hade bulgur och youghurt med gurka och torkad mynta i.



Nu har jag tränat lite, inte så mycket men bättre än inget alls iallafall.

Några bilder som Nathaniel har tagit, en blivande fotograf kanske. Han tycker det är jättekul att fota och han är ganska duktig faktiskt.

En glad Valencia!
En ännu gladare Valencia =)

Min sötis har tagit kort på sina fötter =)


Kram!
















1 kommentar:

  1. Proffsiga kort må jag säga, hur söt är inte Vallan då. En riktig goding, och Natte är ju för gullig som "bara" visar sina fötter. Ha´de. Mamsen

    SvaraRadera