måndag 7 mars 2011

Gårdagen!

Lite bilder från igår då jag och Nathaniel var på Mc Donalds och sen bio och såg Yogi bear. Nathaniel tyckte den var bra, men det var kanske för att det var en 3D film och det var första gången som han såg en sån film. Jag tyckte att filmen var sådär, var mycket vuxenlik, tycker att om det är en barnfilm så ska det vara en barnfilm oxå.
Måste bara klaga lite på Mc Donalds. Om man behöver gå på toaletten så måste man skicka ett sms för att komma in. Det går inte på något annat sätt. Frågade de i kassan och de sa bestämt att det bara går med sms. Så jävla drygt. Om man har barn så kan det ibland bli lite bråttom och inte fan har man tid att skicka ett sms då med en massa text som man ska skriva. Så jävla dumt! Nä skärpning säger jag bara!!!!

Hursomhelst så hade vi det mysigt, här kommer några bilder :)


På bussen på väg ner på stan!

Äter hamburgare!
Cool kille med 3D glasögon!

Snygging,haha!!



En trött och nöjd kille på väg hem!

 Kram!

3 kommentarer:

  1. Tack lillprinsen för den goda middagen du å mamma bjöd mej och morfar på i kväll. Tack tack, så supergott. Å du Vallan, skärpning, duger mormor när inte mamma är hemma, så dissa inte mej när mamma är med. Puss på er alla våra godingar 3. Mamsen/Mormor

    SvaraRadera
  2. Gud vilken mysig och härlig mor-och-son-dag Maria! vad stora barnen har blivit!!!!!!!!! pussa och krama om dom från mig. jag saknar er alla!

    / claudia

    SvaraRadera
  3. Ja vi hade en riktig härlig dag jag och Nathaniel. Vi saknar dig med Claudia och alla andra.
    Massa kram!!

    SvaraRadera