onsdag 16 mars 2011

Träningsvärk =)

Känner nu på kvällen att jag har lite träningsvärk i magen sen igår, körde ganska mycket mage. Bra bra!!!!

Har varit på jobbet idag och pratat med chefen om att kanske hoppa in då och då och jobba lite.
Många ville ha behandling oxå, så det har jag sysslat med i några timmar idag.
Mamma har varit barnvakt idag åt Valencia nästan hela dagen. Tusen tusen tack mamma. Du e så snäll som ställer upp =)

Sitter just nu och tittar lite på Big Brother och garvar ihjäl mig. De har tydligen någon sjukhustema, haha så roliga de ser ut. Knasigt!!

Nathaniel är så omtänksam, vi var ute och lekte och sen skulle vi gå och handla lite mat. Då ville han gå förbi zooaffären och handla godis till Tintin och Leon. Så vi var förbi mormor och morfar och lämnade godiset till dem. Nathaniel har blivit en riktig mormorsgris, det är mormor hit och mormor dit. Han vill gå till mormor, han pratar om mormor ofta och han ringer och bjuder mormor på mat. Min söta lilla kille!!

När vi kom hem från affären träffade vi Agnes och pappa, så de följde med upp och vi åt middag.

Har sovit så dåligt inatt så det blir att lägga sig i tid ikäll, men först Sveriges mästerkock.

Kram!

1 kommentar:

  1. Detta inlägg är endast ägnat åt min lillprins, Natte. Så generös först med pussar och kramar när han kom hem från förskolan, mums. Sen den omtanken han numera visar folk och fä, helt f..ing otroligt. Längtar till Lördag då vi ska umgås ordentligt, vännen. DÅ får mamma ta hand om Vallan och VI ska umgås. Djuren mumsar och hälsar tack. Morfar glad över den för tidiga
    födelsedagskramen, ja alla mår bra tack vare dej.Mormor

    SvaraRadera