fredag 18 mars 2011

Puh!!

Nu har jag storstädat här hemma samtidigt som man ska passa båda barnen. Valencia vill ju vara på golvet och leka, men en hon fick faktiskt sitta i matstolen när jag torkade golven iallafall. Det skulle vara mycket lättare att städa helt själv men det gick bra ändå, man blir himla effektiv, man måste.

Har varit hos mamma och lånat deras tvättstuga för att tvätta mattan i köket. Till lunch fick jag jättegoda crepes, mums!
Efter det tog jag en promenad till Willys och handlade lite till imorgon. Wennie med barn kommer hit och ska sova över. Så vi ska ha en myskväll med barnen med en massa gott och sen när de har gått och lagt sig ska vi ha en tjejkväll med lite vin =)

Nu ska jag och Nathaniel leka lite innan det är dags för honom att lägga sig.

Kram!

1 kommentar: