fredag 20 maj 2011

Tiden rinner iväg!

Känns som dagarna går jättefort nu, tiden bara rinner iväg. Snart är det juni, helt otroligt. Ska börja planera för Valencias 1-års kalas. Lilltösa blir stora tjejen!

Idag har Nathaniel varit hemma då han var lite förkyld och hostade ganska mycket.

Jag har tagit ett varmt bad idag, det var så skönt. Sen åkte jag iväg själv till Gränby och shoppade en hel del barnkläder, bara till barnen och inget till mig. Jättefina kläder, är så nöjd =)

Tog en sväng in på Systembolaget och handlade lite vin till imorgon. Vet ej när jag var inne på Systembolaget sist, kände mig ganska vilsen där inne, haha! Jag fick visa leg oxå, man blir ju lite mallig ;)

Har haft middagsgäster ikväll och nu sover barnen och jag softar framför tv:n.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar