tisdag 10 maj 2011

Ja äntligen!

Det ger resultat att gå varje dag som jag gör. Det visar sig dock inte på vågen men idag kom jag i ett par shorts som jag inte kunde ha för någon vecka sen när jag provade dem. Yeaay!! Men de säger ju att muskler väger mer än fett så det är väl därför som vågen inte har visat något direkt.

Har varit ute större delen av dagen och fått väldigt mycket färg, kanske lite för mycket. Har fortfarande inte handlat solskydd så jag måste komma ihåg att göra det imorgon. Stephanie, Emilio och Elias följde med oss till förskolan och hämtade Nathaniel. Vi gick till 4-H gården och hade picknick och kollade på alla djur.

Pappa och Agnes kom över och åt middag med oss. Idag blev det currykyckling i kokosmjölk, väldigt gott och nyttigt.

Tror att jag ska träna lite nu på kvällen, blev lite sporrad av att komma i shortsen fast jag har fuskat lite då och då ;)

Ha en bra kväll!

Kram!

1 kommentar: