måndag 30 maj 2011

Parken Zoo

Idag har vi varit på Parken Zoo, det var väldigt trevligt och mysigt. Barnen hade jättekul trots att karuselldelen inte var öppen, det var bara djurparken.

Några av bilderna från idag

Jag och söta Valencia.



Mina älskade barn!




Jag och snygga Nathaniel.



Så söta de är tillsammans.



Pappa!



Valencia på mathaket.



Min goda glass med lakritsströssel och hasselnötssås, mums!



Jag låter bilden tala för sig själv, haha!



Valencia pratar med lilla söta bebissurikaten =)



Nathaniel beundrar de vackra flamingosen!



=)



Valencia med en söt flamingodiadem!


Ja detta var några av bilderna, som sagt så har vi haft en fin dag.

Kram!


2 kommentarer:

  1. Herregud vad ni är söta allesammans- pappa förstårs. P&K mamsen

    SvaraRadera
  2. Haha javisst är vi =)
    Kram!

    SvaraRadera